I woke up early today

Jag brukar alltid sova länge... Men inte idag då var man uppe med tuppen klockan halv 12. Men somnade ju runt 1 igår så... De hänger väl på de med kankse. Ska lägga mig å se silver fang 1 tror ja nu.. Hörs då!


Snart bryter ja ihop totalt å skriker rakt ut... några idioter som bor ovanför oss håller på med nå jävla pärlor elle vafan de är o slänger den på golve hela tiden så de låter helatin ner hit skit irriterande.....fan vad förbannad ja är nu, om ja hade haft en pinne skulle ja banka på taket... Bankade lite nyss,,, de måste vara en kattjävel som leker med pärlorna eller vafan de är snart tar jag med mig yxan å högger av huvudet på den fula jävla sen ska jag trampa på han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0