Love me or hate me

Har försökt sova lite men som vanligt ringer Wiklund och väcker en, trevligt. Snart kommer den söta Linn Söderberg till mig.. En liten söt tjej på 17 år. Ikväll blir det lugnt, men imorgon......då? Japp! Då äre en liten grej. Ska va med Matilda, Linn, Sandra och Nillaaa erica o ann på en drink....Inte ikväll...... Haha oseriös jag är! Äcklig mat blir det idag också. Fan fredagar brukar man ju göra god mat hemma? Elle? Iallafall jämt hemma hos mig förut.............Men pappa är lat.  Det är skit roligt att göra såhär många punkter ........................ Prova du med?=)

En sak till! Sprid vidare min roliga blogg när ni har kikat förbi här....... Vill kunna uppnå blondinbellas unika besökar nivå faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0