Nu kan man väl säga att man är på topp igen

Japp efter att ha sovit ett antal timmar så... Nu skulle jag kunna börja jazza igen om jag inte glömt stegen så. Iallafall så vaknade jag nu skönt som attan var det. Skulle kunna sovit minst fem timmar till men då skulle jag inte kunna sova ikväll. Och jag är så jävla förbannad, Imorgon då skulle man ju haft sovmorgon till klockan halv 12... Också torsdag till tjugo i ett men inte fan har ja de nu när vi har den där fitttema veckan... Ne då ska man få börja klockan nio varje jävla dag tills påsklovet och sluta klockan tre. TREVLIGT! Lite förbannad kan man väl påstå att jag är.


Vill bara skriva en liten rad här till Sanna Söderberg som fyller hela 17 år idag. Grattis PerrkSanna som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0