Trevlig fredag

Hm.. Igår började med att jag tog bussen till sörberge med carrå som skulle på andra vyer. Jag gick till johanna där hon å linn var. började fixa oss också hade vi som mål att vi skulle vara klara klockan åtta och hemma hos andra johanna då:p. och det var vi!! Hemma hos johanna linkqvist ellr hur efternamnet stavas var hon jennie issa o lina:D hade riktigt roligt där... skit kul! spelade massa spel o surrade på. sedan skulle alla dom in till stan så vi drog till billmans. roligt där också=) var väl där till lite över 12 sedan gick vi hem till linn ja o hon. å då sket ja i allt så jag började gå hem sen när jag är vi isladan ringer patte o säger att ja ska komma o va med dom för linn vill ej gå dit utan mig :P haha så då gick vi till plåtslottet också rullade de in folk hit o dit=) roligt faktiskt. sen så somnade väl ja runt hm.. kanske sex? vaknade imorse av jonas brakskit så ja ba flög upp. sen så tog ja bussen hem eftersom farmor kommer å hämtar mig klockan 11 o då ska jag in till farfar å städa... jobbigt o dricka idag igen känns inte som om man är så jävla sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0