Vilken jävla dag

Fan, denna dag har varit så jävla äckligt äckligt jobbig. Jobbat hela dagen med de där skit tema bajs bajs. Trodde vi var klar men då kommer ful Linn o Carrå men emma..... vi har två hela tider kvar............... Jaha men vad roligt sa ja då!!! fan. Måste skriva någon jävla skit analys också. Ska göra de nu så jag har de över så vi hörs väl senare




.....
Nu har jag skrivit klart analysen och känns inte som att jag bryr mig så mycket vad jag får på den ... Hahha bara myttade på där så det var ju trevligt. Imorgon ska jag på ikea med mina handelskompisar o käka på cafe charm o lite saker=) trevligt. Imorgon är det ju lov också... Kanske man ska ta sig en sup? HMMM! De e frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0