Ååhh vad världen är liten ändå

Haha.. Just när jag och pappa skulle kliva på hissen fick jag mig ett gott skratt för dagen. Haha. Jag trodde att det var en död kråkas svans som låg i hissen, då berättar han att Ida(lillasyster) hade klivit sönder hans byxor så det var en tyg bit från dom som låg på hissgolvet. Kanske inte låter så roligt men det var det, fick tårar i ögonen av skratt.


Om idag så har praktiken gått väldigt bra, mycket jobb hit och dit men visst var det roligt. Hade fel skor på mig däremot så har så jävla ont i fötter att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ikväll måste jag plugga som en idiot till handels provet.. USCH och blä. Men vad gör man åt saken? Vill inte få ig eller G! SÅ...

Och för er som inte vet så kan man köpa Gatufest biljett på Ikea för 100 kronor billigare. FAN VAD NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0