Ain't No Sunshine

Hej!!!

Har nyss fixat klart mig och väntar på att klockan ska ticka iväg så ja kan åka till skolan för att ha bild. Sedan ska vi in till stan för att se en teater, ganska så slapp dag idag faktiskt. Sen MÅSTE jag plugga till mitt handelsprov...... Har inte pluggat någoting alls vilket gör att jag sitter här med stor ångesten nu. Nej nu måste jag faktiskt fara. Puss!!!


15.38
Kom nyss hem från skolan. Såg inte så mkt av teater gick på stan istället med matilda carrå och sabina. Hittade min klänning som jag vill ha på skolavslutningskvällen på Zara.. Jätte fin, 400 kanske lite dyrt men hoppas att den finns kvar när jag får mitt studiebidrag.. Men tror inte den kommer finns kvar:'( ... Nu måste jag faktiskt plugga så jag kan se alla bra program som är ikväll på tven! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0