Äntligen hemma.

Kom nyss hem faktiskt. Har varit borta ett dygn nu typ. Igår så drog jag ner till matilda runt halv 5. Linn kom till mig lite tidigare så jag kunde önska henne trevlig resa och att hon ska ha roligt så hoppas hon steker åt mig också! Åkte ner till mattan där hon o nillan var sen klumpade johannis in. Vi fixade oss kanske i 3 timmar? haha kanske ganska så överdrivet. Sen så skulle vi först åka in med Mattias men vi orkade inte åka in så tidigt så vi väntade på Robin men då tog han sån tid så vi ringde jeppe o åkte in med han till Lungans inflyttningsfest. Mycket folk när vi kom dit iaf, inte nån som man kände typ förutom eddie o dennis o lungisen! Men hade väl trevligt. Sen gick vi ner mot stan ungefär vid 12. Alla andra skulle till krogen. Och jag fick nå psykbryt:S Var helt sjuk hahah. Gick själv till max och åt. Sen ringde sibban o ja va less på allt så hon o mamhut fick komma o hämta mig på max. Dom kom väl runt halv 2. Träffade sandra också nina sen så hon fick stå med mig o vänta. haah sen ska man ju alltid hålla på o få ångest dagen efter för saker man gjort eller sagt... Men sånt é livet!


Idag vaknade jag och mådde inte allt för bra. Ba hängde! Åt frukost med hela stora familjen sen satt jag ute och sola mest hela dagen. Ida och jag tog cyklarna ner till "centrumet i Indal" Ica indal dvs. och köpte varin glass. Har fan glömt bort hur roligt det är att cykla.. Måste göra det lite oftare men synd att man inte har någon cykel. Ååååh dessutom längtar jag sönder tills vi ska flytta. Älskar att vara bo i hus. Det är så mycket mysigare än lägenhet!

Kortfattat om helgen. Visst har det varit en bra helg. Som alla andra. Inget speciellt överdrivet roligt. Men hade fan roligare i fredags än lördags o då var jag även nykter i fredags, tänk så det kan vara....

    
                                                                              
                                                                              Linis,jonnis,matilda and me!


Ååååhhh är sååå less fortfarande för att jag har tappat bort mina nyyyyyyyyyyyyyyyaa skooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr o mitt älsklingslinneeeeeeee snopppdummamigsjälv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0