Den heter bulleri,bulleri,bulleribock

Hej! Veckan har passerat fort iväg och jag är glad som aldrig förr för att det är helg. Skolveckan har varit tråkigt och idag sket jag i å gå på svenskan eftersom jag tycker inte om den nya läraren. Engelskaprovet gick väl si så där. Men bättre än vad jag hade förväntat mig. Men inte vad jag ville att de skulle bli.... Sånt e livet! Idag? Hm. Har faktiskt inga planer alls. Ska väl vara med ful Matilda. Och ful Johanna är i Stockholm. Hoppas du får roligt gummsiissi! Lördag däremot händer det "krejjer", de blir först ut till Matildas stuga imorgon runt 12 snåret sedan ska vi sola hela dagen(Hoppas för gudsskull att vädret är med oss) o börja små dricka lite där ute. Sedan ska vi iväg på tjejfest hos jennifer och det ska bli skit,skit KUL! Jaja. Och jag som tänkte tvätta nu men hittar inte tvättnyckeln så kliver upp tidigt imorgon istället så jag kan tvätta det som behövs! Det var nog allt för mig.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0