Don't leave!

Tja. Nu är jag hemma och väntar på att jag ska få mat i min tomma mage. Är ganska så hungrig faktiskt. Har varit hemma hos Johanna idag, sedan åkte vi iväg till Jonnis för å hämta våra saker. Men har min locktång o skor kvar:P haha. Men får hämta dom någon annan dag när orken finns. Är helt slut i kroppen. Kanske inte är så smart att dricka så mycket och börja så tidigt. Jag som ville åka upp till Indal idag och sova över där men mamma jobbar kväll så det blev inte av. Vill göra lite mer slingor också, lite ljusare ska jag bara bli, annars vare ju fet onödigt att jag blev brunett. Men som sagt... Kan aldrig bestämma mig för vilken hårfärg jag vill ha. Nej nu ska jag gå och spela lite Guitar Hero!




Vilka jävla idioter till kompisar!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0