Du hjälpte mig att skriva hela min värld.

Skoldagen är över. Onsdagen gick väldigt fort kanske pga att vi inte hade några handels lektioner imorse för det hade vi igår istället. Har ganska mycket saker som jag egentligen skulle behöva jobba med men har inte orken. Det är fan så jävla dåligt att ettan har varit så slapp. Har tappat all motivation till att ens öppna boken hemma och plugga. Kanske pluggat enstaka 2-3 ggr under hela år 1.. Fan, förut satt man nästan varje dag. Får bli ändring på detta i tvåan för annars kommer det gå ut för.

Idag så ska jag faktiskt inte göra ett skit. Har haft fullt upp senaste veckorna när jag har umgåts mycket med Johanna och Matilda. Inget negativt men man måste vila upp sig ibland också. Skulle egentligen behövt träna eller ut och gå men det är för fullt väder ute och har inte nya gymnyckeln heller. Nej nu ska jag faktiskt sova en stund. Hejdå


Någon som vill göra om min blogg design??? Kommentera I så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0