En rolig kväll på stan

Har haft roligt ikväll faktiskt. Började med att jag gick hem till Matilda runt 8 tror jag klockan var. Nillan var också där. Satt o surra på sedan kom Johanna o umgicks med oss. Satt hemma hos matilda tills klockan var 12 ungefär. Då bestämde vi oss för att åka till stan. Åkte runt o körde lite överallt hade faktiskt skit roligt. Övedrev som fan iallafall.Haha sen tog vi oss en liten lilla menyn som satt som ost i magen. Jävligt gott! Åkte vidare lite överallt, pratade lite med kex som hade sett våran lägenhet som vi sålde för ett tag sen på blocket där jag fanns med på bild... Hahaha fyfan! Sedan ringde robin så fick vi skjutsa hem han,brisland och friddis!! Haha fridde lika rolig som vanligt när han är full! Kom nyss hem och nu ska jag sova så jag är laddad för imorgon vilket jag tror komemr bli en trevlig kväll med lite alkohol, matilda jag nillissss o johanna o sandris!! Men då hörs vi då imorgon puööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0