En VÄLdigt VÄLdigt rolig torsdag

Idag har jag faktiskt haft jätte roligt! Började dagen med som jag skrev att jag blev väckt av Johanna klockan 11. Halv 12 kom hon och Matilda och hämtade mig. Vi åkte hem till Johanna för att hänga hennes tvätt.. När vi var klar med det åkte vi in till HL för att sola. Blev faktiskt max innan vilket satt som gyllen! Solade sedan ick vi stressa hem för klockan fyra skulle jag och Matilda på Arbetsinterjuv på We Call. Duschade sminkade och plattade håret sedan får jag ett samtal tjugo i fyra att vi var på G igen! Tankade och åkte till stan för att försöka hitta deras kontor. Johanna åkte iväg någon annanstarns medans vi var på Intrerjuven vilket inte visade sig vara en interjuv... Det var en production(fel stavning maybe) Jaha tänkte vi, skulle sitta där från 4 till 9 ikväll. När vi kom dit så var det 8 pers andra som också var där.. Fick börja med o skriva på en anställningslapp:S Fattade noll. Blir man anställd så där fort utan ens veta någon om en. Jaha tänkte vi. Sen kom dom in på lönen....(Även mer saker som inte lät helt 100)  Då vare inte lika roligt längre tydligen fick man betala så mycket men fick sålt. Haha, så skrev jag ett sms till matilda : Vi måste rymma!!!! hahah. Både satt där med kallsvett o panik och ångrade djupt att vi ens åkte dit, då blev "coachen" tvungen att avbryta i fem minuter och då tänkte jag att då har vi våran chans... Sa till att Matilda att vi måste ute o ta luft.. Matilda ba: Haha tänk om vi skulle sticka härifrån nu.... Ja ba: Men det är ju de vi ska:S hahah då när vi kom ut sprang vi för full liv åt två olika håll och möttes på andra sidan. Haha skrattade som aldrig förr.. Visst känns det dumt såhär i efterhand men det var ju sant om det där företaget om vad man hade hört.. tyvärr så det var lika bra. Ringde Johanna som kom skrattade åt oss hahaha.

Åkte hem till Johanna och solen tittade fram och det blev jätte jätte varmt. Vi satt o funderade och sen gick vi ut i Sörberge. Gick runt där och bara hade allmänt roligt och skrattade hahhaa. Skämde väl ut sig lite hit och dit också men det är alltid lika roligt. Sen ville Matilda äta INEZ............................... Haha och hon bjöd mig!! Skiiit snällt!!! Så två fetmåltider har man ätit idag och har ganska så jävla ångest över det. Sen gick vi hem till Johanna och åt det. Fan vad vi skrattade på där. Hahahah Satt på balkongen och var så jävla fula och fejkade lite som vanligt. Hahah sen testade vi och svälja kanel............hahahahha de ba hängde spya......... Sen såg vi tv tills nu ungefär och nu är klockan halv 12 och tok för mycket för mig som ska upp klockan kvart i sju imorgon. Har haft jätte ROLIGT idag!!!!! Hoppas på en jette rolig helg med detta väl roliga väl folk..


SEN SÅ VILL JAG BARA SÄGA EN  SAK TILL:::::::::::::::::::: För alla er som inte vet...(JOHANNA&ROBIN)   VÄL STAVAS VÄL! !! INTE VÄLL!!!!!!!!!!
Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0