Forever young

Hej. Har ingeting att göra nu och just för tillfället känns det som om min blogg anda har kommit tillbaka. Så jag tänkte berätta lite om min helg för er.


Fredag:
Gick
inte på skolan, åkte in runt halv 12 til farfar för att städa hans lägenhet. Gick snabbt och var klar runt 1-2 kanske. Farmor bjöd på max som jag köpte med mig hem.  Tvättade och åt samtidigt. Sen så var det massa strul och min mobil är ju cp så fick ju ha en jätte ful som jag blev mobbad över under kvällens gång. Linn kom till mig, sedan gick vi över till carrå. Fick efter 10 min åka ner och hämta matilda. Började fixa oss runt  fem tror jag klockan var. Var väl klar med all fixning klockan sju då Johanna hade kommit för hon hade jobbat. Alla började dricka och surrade på. Vid 10 kom Patte o hämtade oss och skjutsade oss till billmanns. Inte allt för roligt så vi begav oss med anchon&tobbe hem till danne. Satt där spelade gh osv. Åkte hem runt 2-3. somnade fort men vaknade skit tidigt på lördagen.
 
Försökte väcka både johanna o matilda men som sov som stockar...... Sen så åkte ja till kalle med johanna å åt lite tacos. Sen blev det ikea en snabbis med ccarrå johanna matilda oli nn. Sen sprang carrå bort så ja matilda o johanna blev tvungen o sticka fort eftersom johanna skulle jobba så carrå fick bli kvar på ikea. Matilda o ja hoppade av oss mig där vi hämtade lite saker för att sen äta på ful inez... Ganska så gott!!!! Åkte sen hem o stressade lite överallt men sedan till Johanna. Nu känner jag att orken inte finns att berätta nå mer. Utan vi var hemma hos billmanns igen o max blev de å. Har inte haft direkt jätte roligt ihelgen så... Men hahah. Igår vare väl lite små roligt som vanligt när man får för sig sjuka saker..

Är inte på praktiken idag för jag har feber men måste ändå försöka göra klart samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0