Hits for kids

Kom nyss innanför dörren. Idag så har jag först varit på skolan och fixat klart allt inför ikväll för vårat program. Sedan blev vi bjuden på fika vilket var jätte snällt men glömde och säga tack så får göra det ikväll! Sen åt jag med Matilda och Emma. Ganska så torr mat men vem har tiden att bry sig om det? Efter det bestämde vi oss för att åka till Johanna jag o mattan för att göra henne sällskap! Satt där och surra på tills klockan slog två för då skulle johanna på jobbinterjuv men vi satt kvar o väntade men blev lite rastlösa så vi gick över till Henke ett tag. Sen kom Johanna också dit, hon skulle börja jobba på tisdag! Roligt för henne:) Sen åkte vi hem runt fyra alla till dig. Och direkt när jag kom hem satt ja på mig lite joggingbyxer och gick ut o gick. Kom in nyss och väntar på mat. Sedan ska jag iväg till öppethus på skolan. Matilda tror jag skulle följa lite medis!!!
OCH NU ÄR JA SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick mina 5000 kr idag också från fonden.. De var allt för mig idag. Hejdå ÄR JÄTTE JÄTTE GLAD!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

härligt med pengar :D

2008-05-07 @ 16:57:47
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0