JAG älskar dig sååååååååååååååå!!!!!!!!ken-ulla

Hade skit roligt igår. Först så åkte jag med sandra och ann hem tills jonnis. vi åkte o handlade kött sen åkte vi tillbaka till jonna igen. Började väl dricka då runt 3 haha. och basta skit fin bastu hade dom ute på gården!!! Vi åt väl runt fem, vilken jävla surr det var runt bordet men det var skit roligt:D Jenny var också där som jag inte skrev förut så roligt roligt. Sen började ja o jonna fixa oss nere på hennes rum och var klar runt 6? Då  sjög man karaoke så jävla roligt var det:D har aldrig gjort de... Alla tjejer fick min autograf eftersom jag var sååå bra! sen så drack vi på, haha ann o sandra var väl fullast från början. Sen runt 10? hade fan inte koll på klockan igår. iaf så började vi surra vart vi alla ville, vissa till stan o vissa till söråker. Ja matilda linn carrå nillan o sabina åkte iaf till söråker.. När ja lämnade jonnas hus smällde de till totalt haha. fyfan det var verkligen inte roligt. de förstörde verkligen min kväll från att ha roligt. iaf kom vi fram till söråker... hade roligt där. mycke folk man inte kände. Men det är ju sånna gånger som är roliga, SEN VAR SÖT JENNIFER DÄR (klasskompis) sååå söt. kom runt ett eftersom klarade inte av var nog lite för full så ja åkte hem o dom andra till max. jhahahah, också nå killar som gick förbi mig :S vilka dårar:s smäll på hon sa dom :S hahaha kanske var 30+ :S  Vafan skulle dom slå mig för hahahha ja gick ba förbi. konstiga typer.

Sen börjar jag bli jävligt förbannad på en viss jävla grej :S Alla är så jävla puckad som inte fattar nått!  alltid ska man få all jävla skit stick o dö allihopa... (lite less)


MEN VA TREVLIG VALBORG!!!!!! Nu väntas mina kompisar kommande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0