John Henry(8)

Hej! Inatt kunde jag inte somna alls. Gick först och la mig klockan halv 1. Låg och vred och vände mig tills klockan 1 då jag beslöt mig för att kliva upp och sitta lite vid datorn och spela lite betapet. Försökte sedan somna på nytt strax över 2. Gick åt helvete det med, tankarna bara snurrade runt i huvudet. Så somnade väl runt halv fyra. Imorse åkte håkan och mamma till deras jobb vid sju och efter det hade jag 2 katter och en hund i sängen. Snacka om sällskapsjuka djur:P Men det var mysigt. Hade ställt klockan på 12 så jag fick sova några timmar men morre(hunden) väckte såklart mig klockan tio. Gosade lite med han sedan klev jag upp och gjorde frukost och satt mig ut på altanen. Ska strax göra mig i ordning för att gå ut och gå med Morris. Och är jävligt less vid detta tillfälle......För mamma och håkan har en typ stållist som står rakt upp framför kackelungen och det andra andra gången jag går in  den, igår så rev jag upp en av mina söta tår och nu under foten en hel jävla bit av skinn är borta och har så jävla ont så vette tusan hur det ska gå att gå ut och gå. MEN det får gå som det går. Nu sitter jag o lyssnar på Bruce Springsteen på skit högtalarna. Ska nog gå upp och lyssna på rix fm istället! Pusssis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0