Öppethus

Runt nio kom jag hem från öppethus på timrå gymnasium! Och jag som hade varit ute och gått innan för att bränna lite men de ba hängde massa godsaker från alla program. HR var nog bäst med riktig mat alltså inte godis eller något dom hade grillspätt o oliver o korv o massa saker. Jätte gott. Vårat program däremot bjöd på salta pinnar och lite plockgodis. Nu har jag bara sett massa tv först Grey's Anatomy och nu ser jag sex and the city. Har laddat hem en film som jag ska se, minns inte vad det heter får väl berätta om den imorgon.
 
Imorgon ska jag iväg och sola med Johanna och Matilda på dagen sen blir det staden med Mattan o Sabban. Nu har jag inte tiden måste se klart sex and the city Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0