Ordinary life

Hej hopp bloggen! Nu är jag klar med att städa mitt rum... Har gjort det sedan jag kom hem, var väl hemma runt halv två. Hade gympa sista timmen och GUD vad varmt det var ute. Fan vad jag älskar värme.. Äntligen börjar det likna SOMMAR!!!! Håller på och tvätta lite kläder också vilket behövdes för hade mycket smutstvätt. Skönt och har det gjort inför helgen. Ville egentligen sola med Johanna å Matilda idag men hann inte eftersom jag måste ner till tvättstugan snart. Ska väl vara med de dårarna ikväll. Vad som händer vet jag faktiskt inte än men det blir väl något kul. Imorgon är det cruising också som vi ska på, blir väl nå öl hit eller dit. Kanske man kommer där i en liten söt vit bubbla. I HOPE SO. Men inte alldeles för mycket förväntningar nu Emma! Nej nu måste jag kila ner i tvättstugan för att hänga tvätt.. Kanske skriver något mer under kvällen/natten. Hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0