Praktik IKEA

Kom nyss hem från praktiken. Jobbigt men roligt. Det är jobbigt att röra sig hit och dit och man får ganska så ont i fötterna. Det är det som är jobbigt plus att gå från 9 till 4.... Och ja... Jag vet, hur ska jag klara arbetslivet då? Jag tar allt som det kommer så det kommer inte bli nå problem! Nog om det. I alla fall så fick jag köra palllyft idag så det var faktiskt skit roligt även fast jag var sämst på att lyfta upp o ner och få in den i pallen haha. Men det kommer med tiden som mina handledare sa. Sen gick jag fynda också vilket var roligt det med så min dag har varit rolig och lärorik. Jag är även kär...................... I en kille på praktiken. Sanna vet vem det är men han är så jävla söt och snäll och gullig! Hur ska jag klara dölja mina känslor i tre år? :'(

Ikväll ska jag slappa framför tven eftersom jag är sååå slut i benen. Så idag ska jag inte röra på mig något. Men däremot ska jag försöka äta så lite kolhydrater som möjligt denna vecka, syrran håller på med GI metoden och det hade bara rasat vikt på henne. Hade väl inte så mycket mer att berätta idag faktiskt. Börjar halv 12 imorgon skönt med en sovmorgon men måste tanka moppen så får kliva upp lite tidigare. Får se om jag skriver något mer ikväll det är upp till bevis! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0