SEXY?

Nu är jag klar... Har suttit i kanske 4 timmar med samhälle.. Kommer ändå inte ens uppnå G. Har varit det sämsta jag har gjort genom tiderna. Fy!!! Är så besviken och less på mig själv att jag skiter i skolan fullständigt nu för tiden. Ska åka upp till Indal ikväll och kommer nog hem på onsdag. Då har jag handel prov. Muntligt tydligen:S Förstår noll. Sen när det är avklarat har ja typ inget kvar i skolan som jag måste göra vilket jag är hur glad som helst över. Nej nu ska jag sitta vid datorn och bara slappa vilket jag har gjort mig förtjänt av. Puss o Puss


Och jag längtar tills lördag=) Då vi blir ett helt gäng tjejer som ska på födelsedagskalas i Tynderö för Jennifer har fyllt år! Ska bli himla kul, tror vi är en flock på 15 pers:P Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

WOOW, snart så är det löördag och helg :D Hoppas finvädret håller i sig

2008-05-28 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0