Söndagar är grymt tråkiga

Klev nyss upp men fortfarande trött som aldrig förr. Nu ska jag berätta lite om min helg för er:

I fredags så haha har inte så mycket minne så måste tänka efter en stund............... Nu så.. Åkte ner till Matilda runt 2 kanske. Vi gick och uträttade några ärender här och var. Sedan gick vi tillbaka till henne för att färga håret. Matildas blev skit snyggt. Mitt däremot tycker jag inte det blev så mycket skillnad på. Sen så rusade klockan bara iväg faktiskt. Klockan fem typ åkte vi iväg till Inez för att ta sig en matbit. Det satt bra i kistan. Sen hem till matildas syrra för att börja göra oss ordning. Linn, Johanna & Carrå kom också dit. Satt där o surrade på om allt och inget sen så ville alla typ åka på olika ställen och jag ville inte sitta still längre så jag åkte till jonko lillgubben..... Hade väl trevligt hela natten faktiskt men sjuk han o thomasson är... mmm verkligen fick inte en blund heller. Och henke var inte så nykter han helle;) Sen så fick jag sova i kanske en kvart sen blev man väckt igen så då gick vi och åt på sibylla. Sen tillbaka till henk. Började dricka öl då vilket jag inte skulle ha gjort. Sen runt kankse fyra gick jag hem till johanna där tjejerna var.

Åkte iväg och solade med dom. var nog lite smååå på lyset och tydligen skulle ja ha luktat skit mkt. haha sen så mådde jag faktiskt dåligt hela jävla dagen tills inatt när jag kom hem. vi gjorde nog inget igår förutom max då också var vi hos johanna o åt lite chips o godis... Kom hem runt 2 och då somnade jag direkt och vaknade nyss. Idag så vet jag inte vad som händer. Kanske ska städa rummet lite men måste verkligen hinna med och plugga tills mitt prov på onsdag. HEjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0