This is my life and I don't care

Blev väckt halv 11 av farmor som ringde och berättade att vi skulle åka halv tolv in till farfar för att städa. Jag är så snäll som hjälper mina farföräldrar med sånt=) Men det är alltid lika roligt att träffa farfar också eftersom jag träffar han så sällan pga hans dåliga ben...Han är den bästa å snällaste å roligaste.. Nog om det. Blev väckt ett antal imorse av en jävla idiot jävel som jag vill bara döda vid detta tillfälle......40 sms om inte mer............................... Är så förbannad nu! Ikväll? Inte en aning. Hoppas på något roligt i alla fall. Men nu ska jag börja fixa mig så vi kan åka iväg sedan! Inatt då när jag såg film och gossip girl... Har aldrig haft så ont som jag hade då bak på ryggen. De kändes som ett ben hade åkt ur led. FIck panik, var nära på o be pappa ringa till akuten:S Va skit hemskt o konstigt och ont gjorde det också. Hm.. Konstigt. Nu har jag ont i nyckelbenet istället. Hmm..... Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0