Vad ä det ni vill??

Nu sitter jag här framför dum datorn rakt upp å ner men inte sörjer jag för det? Blir en lugn kväll eftersom jag är så extremt trött efter helgen....Skrev jag haha, men det känns som helg men det är ju bara torsdag. Så är så trött efter onsdagens bravader. Väntar på att de bra tv-programen ska börja. Ihelgen? Vad är det som händer? Alla mina söta vänner ska ju ut på krogen förutom Matilda o Nillan då så vi kanske hittar på något tjejer? Vad sägs?  Nu väntar jag på att Ida(lillasyster) och jag ska äta chokladpudding! MUMS. Åt upp hennes inatt när jag kom hem. Lite ledsen vart hon stackarn! Haha det värsta var att jag blandade Chokladpudding och kaviar! Fy fan, kommer aldrig förstå vilka tokigheter man kan göra i onyktert tillstånd.

Klart Sabina! Tänker inte säga att jag glömde skriva ditt namn för de gjorde ja ej.. skulle göra det men då kom väl något annat upp i huvudet haha. Iallafall... Så har jag nyss sett massa filmer på datorn. Först 27 dresses. Snacka om att man blir kär i filmen! PUSS säger bara jag. Minns fan inte hure känns o va kär. Sedan såg jag The Eye, ganska så rädd var jag faktiskt. Lite si så där smått! Nu eftersom klockan är halv 1 så tänker jag sova. Men är jävligt sugen o se en till film men orkar inte ladda hem! Hejdå Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: matilda

jaaa det är väl lika bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-01 @ 21:30:24
Postat av: sabina

jahja, inte jag då? :/ :p

2008-05-01 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0