Vilken skön och varm dag

Gud vilken underbar dag det har varit!

Idag har jag varit ute hela dagen. Började med att jag satt o fikade lite på morgonkvisten runt halv 11, 11. Men fick inte så mycke frukost eftersom hunden morre var också hungrig. Men det visade sig under dagen att det kanske inte var så smart o ge han mat eftersom han fes jätte äckligt sedan. Gick ut och gick runt 12. Gick runt hela indal kan man säga. Var nog borta i över en timme. Skönt, gick runt o strosa på och kollade på husen man minns än idag. Saknar vårat gamla varje gång jag går förbi. DÅ man kunde sitta i bikini hela dagen på gården och göra vad man villl. Går ju inte nu när man bor i lägenhet, är aldrig sol på balkongen heller. Haha. Även att knacktanten knackade och skrek. Blev lite små skrajj så ringde ett samtal så blev det lite bättre. Kom hem gjorde jätte god lunch, lite stekta svampar o lite paj o lite grönsaker. Satt ute i solen tills tre. Då gick jag ner till dumburken och har nyss varit ute och gått en till runda med morre. Lite kortare. Ska nog gå ut och gå med han på en långis ikväll också. Ikväll är det desperate housewives också plus gossip girl men har redan sett det avsnittet... Skulle aldrig laddat hem de. Då blir det tråkigt att se det igen.
 
Imorgon börjar jag klockan åtta. PÖÖH! Jobbigt. Snart helg igen, kan bero på att jag har varit så lite i skolan denna vecka och tiden går fort. Vill faktiskt ha lördag nu. Gud vad roligt det ska bli, fem kamp mm. Nej nu ska jag gå upp och umgås med familjen. Blir kycklingfile till middag.. Jag som var lite sugen PÅ sallad. Hmm.. Jaja. Man kan inte få allt.

Puss och hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0