Inte haft tiden!

Tyvärr så har jag inte hunnit ladda upp några bilder från turkiet idag eftersom jag har haft fullt upp... Får faktiskt bli till helgen eftersom imorgon å fredag har jag två långa dagar på IKEA som jag ska jobba och som det känns nu så kommer jag inte ha orken att ladda upp så det blir nog helgen! Har nyss tryckt i mig en sen middag:D Mamma bjöd på kebabsallad eftersom jag varit uppe i Indal och hjälpt till o städa ut huset. Igår bjöd momma på Thaimat också! Det var skit gott.. Glasnudlar med kyckling,grönsaker,chili,vitlök och stekt ägg! SÅ otroligt starkt men det sägs ju att det är bra för matsmältningen;) Nej nu ska jag se top model och sedan sova är så trött...


7 år idag sen bussolyckan i Indal.. Kommer alltid minnas denna dag tror aldrig jag har varit så orolig och helt förstörd... RIP de som omkom.. SÅ himla tragiskt.. De värsta var ju att när man bor i en sån liten by så känner man ju allt och alla och visste exakt vilka de som omkom var... 2 var min systers klasskamrater.... Tack för att du finns idag syrran du hade tur med dig! <3

Kommentarer
Postat av: Sibban

gummsan du är så söt....ibland

2008-09-23 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0