Fint

Detta sa Hedi till Lauren(The hills om ni inte vet personnamnen) i första avsnittet : my favorite memories are my memories with you.


Väldigt fint sagt, det låter dessutom mycket bättre på engelska.. Tårarna fall iallafall när hon sa detta till Lauren.



Ikväll blev det spel kväll hemma hos Nikan med kalle tom Linn tanja sedan kom timmy o någon till förbi.. Men det blev ett jävla trassel innan jag kom dit.... Åkte runt o veva innan jag kom dit. Kung kul spel, sen om man inte var så bra är ju en annan femma. Kom nyss hem och ska nog sova lite.LITE?? vafan tänkte jag när ja skrev de... Ska sova länge de är ju fan natt, ingen jäkla eftermiddagssömn elle....... Önskar att jag hade animal planet eller tv400 på min tv för de är fan bland dom bästa kanalerna.. Älskar dem. Men innan jag gör en james blund.... SÅååå blire twilight boken NU kommer jag in i galenskapet också å är helt besatt.

 Äckligt jäkla hemskt att åka i fet dimman....Tur att ja inte körde hem Linnk o kalle som jag sa för då hade jag nog inte kommit hem,.....Inge illa mot er lilla link o kalk.... Imorgon vankas det utgång!!! SOm jag har längtat!!! Sprit e livet.. Nästan så i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0