helt slut

fyfan vad slut ja är nu... inte nog med att man jobbat o gått i skola idag så blev ja tvugen o springa ner å tvätta kläder tills imorgon.. ska upp åtta imorgon o göra lite saker.. hade behövt sovit ut... sen så ville ja gå på birsta med johanna nää men då har jag glömt hela sminkväskan o plattis o allt på jobbet. Är så jävla less. Så då måste jag åka in dit imorgon bitti o hämta de, vill helst inte gå på ikea som en idiot utan smink.. Känns inte som om man ser ok ut då. efter de blire solning sen måste jag färga håre å. less hade de inte varit så så hade jag varit klar med färgningen idag iallafall å om de inte hade strulat på jobbet så hade jag kunnat sola två gånger.. funderar starkt på å sola två gånger imorgon lika bra.
nu ska jag vänta på tvätten sen ska jag sova. BYE.


en king sak är iaf att sabina berättade idag att britney spears kommer till sverige D:D:D::D äntligen!! som jag har väntat.. sen äre bara Justin kvar.. mina idoler sen man var ett litet barn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0