igår

igår blev jag för full å åkte hem plus att det var inte så roligt på stadshuset som de brukar va, ante skrev på msn, att ja trodde jag var cool för jag var 18... Jaha jag visste inte att det var coolt, men lite äre iaf.. Man får ju ta körkort o gå ut på krogen.. Något man ha velat gjort sen man var 14. Så visst äre lite coolt men inte som han överdrev.Sen började han kommentera min bil, ska man ens öppa käften om det när man sitter där både utan körkort och bil? Haha. Skiter väl för i helevte vad jag åker runt i huvudsaken den går. Fan hur i helevte trodde han att jag skulle ha råd o skaffa bil som går i skolan? Är mycket glad att mamma betalar försäkringen åt mig. Annars hade jag suttit inne med mitt körkort.Tror att man ska bli vän med en sådan människa, skulle inte tro de va.

 Nu ska jag snart städa hos farfar, bakis som en idiot är jag.. Jävligt less på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0