So what???? Im still a rockstar.. I got minnos!!

Dö slut efter dagens arbete.. Skulle egentligen sluta klockan fem men blev tvungen å va kvar tills klockan sex. Så himla mycke folk men roligt ändå! Men var ingen bra dag alls för mig. Gjorde illa mig å kände mig alldeles less. Ska jobba imorron också, fast börjar ett. Behöver de för måste göras massa saker innan. Nu ska jag kika om det är något bra på tven annars blire bedtime... Vill ha min Jumpis nu :D Har även sett filmen 3000 miles to graceland ... Nåt.. kanske fel namn på slutet. king film, andra gången jag sett den nu. såg den förut för nå år sen.. Men den är skit bra med elvis o grejer.. Och älskar när dom rånar banker o de är pistolskjutning med:D haha de å krigsfilmer såg troja igår... ganska bra.. men inte värstbäst.  I have seen better., de e najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0