Dont you cryyyyy....to ,,,,

Jobbat idag :) Roligt att få jobba igen på Ginkan! Ska jobba imorgon plus hela helgen, hoppas att det kanske blir något mer pass.. Men kanske inte denna vecka för onsdag måste jag vara ledig...Ska umgås med syster å iväg på äventyr...Kanske thailand blir det över dan såhär bara då.....Bra va?? Nej underbart.-... Nu måste jag städa min gardrob eftersom jag drog ut hela idioten när jag skulle leta klänning åt johanna som ska på bröllop men hade bara en enfärgig. så de var synd...NEJ nu ska jag verkligen göra matlåda sen städa... Synd att man inte kan sola men what to do.. Blir solariumet nu innan resan.-. Hoppppas på solväder onsdag iaf ooooo torsdag...Älskar värme fast svetten rinner ner i pupppppppppppppppppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0