Im back maybe not

Lösenheten fick mig att härma sjögren....Inte för att några kommentarer har slankat in eller något dumt har viskat hit  utan bara för att jag kände att detta var ett under från havet å för att få skriva mitt egna jag utan tassel....... Mina nära får  gärna undersöka denna blogg..Dont mind.... Wonderfull.....Ni andra med, kanske.

Senaste tiden har surströmmingen tagit mitt liv.. Skönt o slippa allt annat. Trodde helgen skulle bli lugn utan några drama för att jag inte gick på timråland men tydligen inte.... Men näsan i vinden vände jag min snok och gick ut i det fria...Så skönt att slippa det! För mycket drama! Alldeles för mycket.. Har själv varit där.. en öl sen blire till å bråka med folk!!! Lovli!1 Snart är det turkiet resan, innan den ska jag försöka ut o röra mig för där nere blir det nog ett antal många öl. Ska försöka spend some time with linn...Som har körkortet och 740 i ansiktet. För nu är jag ledig som hon!!!! Bada hoppas jag på... men vädret ser ut som om de vill till fjärran!!! Medelhavstempratur skulle inkomma men jag ser bara snön komma från bergen..... NEJ! Nu ska jag fortsätta vara förbannad på dessa örnenförenings people som tar bort all parkering så man får stå ner i gropar och gräs...Inte närbjudande... För fem öre! Jävligt förbannad...Detta ska alltså se ut som Sundsvalls stad... Massa P-parkeringar med parkeringsavgifter för att ha sin bil placerad på örnen. Är detta rätt? Inga alls jävla besökparkeringar... Hur ska detta  gå ihop?????? Where is my mind?

En sak som jag verkligen hoppas på att bli av är Sandras o Julias 18 och 20 års fest.....De kommer bli kung kul i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0