jag drog en vals i duschen

Hej där....hejdär..hejsan!!

Nu är jag äntligen hemma.. Dagen har varit lång.........Vilket pass tkr jag...............Man är ju van med 3 timmar i skolan drygt... Men den tiden är över nu......(8) Jag kommer ihåg alla dagar med dig (8) sås- Åkte iallafall till mamma där tacooo bjöds.. För gott... Men inte så gott för det fanns inga hårda bröd..Tycker bara om det. Från jobbet idag fick jag med mig hem en skit snygg väska och en liten tröja.... Mådde dåligt att mina snygga byxor hade tagit sig ett litet  hål.. Dom var ju skit snygg med fejk skinn på framsidan.. Livet är inte bra ibland... Idag så fanns det två altenativ..................Johanna ville ha med mig till ida som hade ett litet mys, också var det såklart avskedsfest för carro på jobbet som försvinner bort till stockholm för att plugga handel!! Men tackade nej till båda eftersom jag jobbar ett jobbigt pass imorgon... 9-18.......... Ska dricka lite efter eftersom det valkas fest på mors gata...Surströmmingen ska flöda.... Kommer nog bli ganska så full när man är helt slut i kroppen efter jobbveckorna och lite sömn!!!!!! underbart då dricker man mindre o blir fortare full o idiot............WONDERBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WONDERFULL! Skulle egentligen kika om de var någon film som började nio men nu är ju klockan tjugo över...Då har jag missat halva så det v ar ingen ide... Ska nog dra en sova..

Sen så vill jag slå på pappa i huvudet..Haha han måste vara den fjantigaste i världen.. Bror min köpte en ny mobil i förrgår... Nya iphone.. Inte bra, redan sönder....Skit saker... Inte nog med det så skulle han överdriva o köpa en ny mobil han med idag, än ännu värre...nee vettu...., Han är så jävla fjantig ... Nu vill ha att jag ska ringa han så han ska få veta vad han har för ringsignal... skryter som fan om den....:Den här är ju skit ny....Google system.. Jaha .... Men va roligt... Mobiler är skit säger ja bara---Men håcke ska alltid vara värst o de är lika kul o höra han skryta varje gång!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaha jag hade gett ut lösenhet till sanna erkan o carråå.. Jaha de var tio som läste.....Jaja.. det spreds!! underbart... som jag förutspådde....

Kommentarer
Postat av: mokojoko

verkligen perfekt...

2009-08-14 @ 22:07:18
Postat av: jonna

till mig med ;)

2009-08-15 @ 00:41:00
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0