MAYHeM

ååååhh död idag elle??? kanske dårå.....Kunde inte somna igår för utlandsresan är snart på ingång...Låg och tänkte hur jag o cet med lite alkohol in the body ska klara av FLYGPLATSEN i turki.....Kommer gå runt där dom två yra hörnor...vart i helvete är våra väskor???? vart ska man gå??? vilken gate????????????vart ska vi gå för att ta oss till bussen???? även om jag var där förra året också minns inte minnet så bra.... GEEEEEEEEEEEEEE MIG (8)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ikväll tänkte jag gå o dra en john blund klockan nio då.....kanske tidigare??? har nämligen bytt pass med sofia på lördag så ska börja nio istället och jobba till sex..... gick  ju hem tidigt i söndags så missade ju 400 kr måste jobba igen dessa.... Lördagen insåg jag vara ett utmärkt väl....LEDIG SÖNDAG(L)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0