MENNNNNNNNNNNNNNN vilken underbar värme

Idag på jobbet  hängde svetten som aldrig förrr... Såg dessutom ut som en katlaaa på jobbet....Fula kläder... flottig......Ja o johanna mådde inte bra kan jag tala om.. Nu ska jag ta mig en kalldusch... Sen ska jag städa rummet igen.. Rev nämligen ut hela gardroben imorse som jag gör alla mornar.. Har för liten gardrob så ser inte mina kläder... Helgen blir en nykter sådan.. Ska in till syrran imorgon å då tänkte jag faktiskt färga mitt hår brunt.. Har varit röd sen i mars så är less som fan nu.... Men köpte ju en färgbomb för 200 kr.. Hoppas my mammmma köper den!! Annars kasta pengar i sjön... Fick med mig lite kläder idag som vanligt hem... Skulle behöva tröjor men de blev en klänning. Jobbar bara fyra timmar imorgon å på söndag men oben är kingne: D Ska städa BYEEEEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0