såsen är tillbaka

Nu har jag inte suttit på datorn på ett tag...För mycket att ta igen känns det som... Drakbåtsfestivalen i lördags var man en idiot de är klart, man blir en stor jävla fjant när ja dricker:S vad fan har det blivit med mig.. inte bra... Nog om de.........dummma emma.....


Jobbat nu.. ledig i tisdags.. blev bara att man åkte in på affro o fixade lite lim....Sen så ska syrran fixa mitt hår till turkiet....När min lön kommer sedan och håret har börjat släppt ska jag ringa sax o kamet o göra en riktig hårförlägning..Limmet är jag less på o vill ha en bättre kvalite på håret som man kan behålla länge, syrran har kvar sitt o de är skit bra kvalle o hon kanske gjorde de för 4 år sedan... GREAT.-.. Nu ska jag jobba 7 dagar till sen ÄR DETTTTT TTTTTTTTTTTTTTTTTTTT turkiet i två veckor.. Har mycket å göra nästa vecka... dra en runk.... åka till skolan.....växla pengar... måste ringa forex imorgon så att se att dom har turkimoney! nej men jag tkr de är skönt o jobba...stålar ringar in som dom ska... hoppas att jag kanske är smart o köper en ny gardrob...köpte nya mattor i tisdags förresten... billiga jävlar småa runda. utmärkt faktiskt... väldigt snyggt... hade inge mer på hjärtat.. vet inte om vi skulle ut å äta imorgon ett gäng tjejer  för att säga adjö till Johanna gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! imorron kommer jullan hem,, ska bli kul å se om hon fått nån färg.. det borde ju hon ha fått eftersom hon sa att de var 50 grader i sola.... trodde du de???? fårse....hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0