....

Hooj..Praktiken gick bra idag.Kom hem med en kavaj o ett par jenas.

Haha känns fan tomt å inte ha körlektion har inte haft på en dag bara men känns så konstigt eftersom ja nästan har åkt in dit varje dag. . Sitter i stan nu hos dom, har nyss prata lite med sicklinkan. Hon låg o sov, inte bra. helgen ser ut på så sätt att jag jobbar på söndag också ska jag kanske va med linnky på lördag sedan skulle vi få in en filmkväll också. Ska beställa klänningen som ska användas nästa helg. Längtar faktiskt, ska bli roligt att en av kompisarna mina som är 91or har också blivit 18...and life... haha. Nej nu ska jag hjälpa syrran men håret eftersom jag förstörde det igår.. stackarn,Sedan blir det väl lite fas.... på datan,. inte bra.. haha måste försöka plugga till så man blir godkänd... fortfarande a kvar.. inte bra alls............Jaja nu äre nog om detta... MEN. ROLIG: Vill egentligen kika runt på lite bloggisar men nu ropar syster... får bli datorn imorgon. tills dess.....Hare kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0