Fan

Men vad roligt, vaknade nu....... Hur fan ska jag kunna sova ikväll efter att ha sovit så många timmar+??????


Sitter och funderar nu, vart ska man åka i höst? Ääärr jätte sugen på Thailand... Skulle helt klart vara värt att åka dit men.....Då är det pengarna för resan som blir ganska höga. Visst kan jag åka till turkiet igen för den otroliga värmen.. Sen lär det va dubbelt så mycke bättre med ett bättre hotell,  bulgarien är jag inte sugen på iaf, tkr inte om när de är skiftade väder och solen kommer upp efter 1 man vill ju kunna ligga på stranden klockan nio o då är ju inge roligt när den kommer så sent som ett, för ja åker ju utomlands för att sola och det var inte mycke sol när jag åkte, vet inte hur det är på hösten men läste att de var kallare då..  kanske mallis då?Eller cypern? men där är det dyrt...  Usa skulle varit det bästa.. Man får väl se hur mycke pengar man slutar med=) Hoppas på helgjobb på Gina också under sommaren kanske, surströmmingen ska jag ju jobba på o de är ju kung för man får ju mycke pengar=) Med cet igen.. Bra där.. Håller tummarna för Link och Jonky. =D Nej nu ska jag läsa teori.

Kommentarer
Postat av: LoEm

var med och tävla i min tävling på bloggen

Postat av: CaRrÅ

var med och tävla i min tävling på bloggen

2009-02-17 @ 18:14:45
URL: http://carolinehej.blogg.se/
Postat av: Anonym

bulgarien 2009 (Y)

2009-02-18 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0