Fettiiisdag!

Ja det äre idag, fick veta det av reklamen på blogg.se Tack vänner.. För att ni påminde mig att jag får äta  broccoli. Inga semlor för mig...Sad face, men gillar ändå inte mandelmassaN. Idag har mitt löshår kommit. Tog endast två dagar:D hur kanon som helst. Synd bara att lönen kommer imorgon annars hade jag kutat och hämtat det och åkt in till stan för att köpa limm..Sedan hade det suttit där det ska sitta.. För mår verkligen skit dåligt.. Över detta hår. Fick beklaga mig lite hos Johanna igår så det kändes lite bättre. Också hos Linn nu imorse.... Men ledsenheten finnskvar... Lång in... I mitt hjärta... Poet??? .... Ja... Imorgon är det halkbana.....Så jävla nervöst.....Kommer vara sämst av alla... bra inställning, just därför kommer jag vara sämst, för jag har inge självförtroende alls när det kommer till körning.. Tycker hela tiden att jag är dålig.... Fast pelle säger att ja är bra.... Men... Jag tycker att jag är urusel!  Oj vilken Tragiskt inlägg det blev.......Men så går det när man mår dålig...t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0