FISK.

Nu har det hänt ganska mycke sedan jag kom hem från skolan. Försökt ringt Lidin hela dagen både jag åå link eftersom vi skulle ju göra nått.... Men hon svarade INTE!!! Sovtuta kanske? Jaja. Har i alla fall hunnit med att städa mitt rum, tvättat... men tvätten hinner inte bli torr eftersom jag ska åka med halv fem bussen hem till syrran. Bjuder in mig själv där i två dagar tänkte jag. Orkar nog inte åka hem imorgon. Så det blir skönt att va kvar där. Helgen kanske innehåller en plan;) Haha såg att Nadja hade skrivit om jag skulle ut i helgen...MEN tror de blir en liten.. hemmaplan o lugnt elle??? För nästa helg blir det ju jätte trevligt med brudar och sedan utgång för linns firrris födelsedag. Kul. Men tråkigt att inte alla kan följa med men de är snart deras tur........Jaja. Nu ska jag hämta tvätten sen ska jag trippa ner till TIMRÅ TILL BUS.


Fan nu kom ett utbrott och rev ut hela gardroben och missade bussen. Men vad i helvete också. En tröja är ju helt borta men hoppas att den ligger i bilen annars kokar det fan också. Kläderna är fan överallt
blir så less. Har massa kvar hos mamma som ja vill ha också. Less på livet. Ska ringa na nu så de blir ordning på saken. Känns fan inte roligt o ha kläder överallt.. Fan man vill ju ha dom på ett ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0