Grymt nöjd till 1000000!

Efter jobbet idag åkte jag till emelie också fixade hon mitt hår:D Lottis kom också förbi...Är så jävla nööjd med håret.. Så hilma SNYGGG!!!!TTTTTTT! Förra gången blev kanon men denna gång blev fan alla tiders!!! dubbelt så tjockt också två olika färger i löshåret... TAck ems:D King!!!! Kom nyss hem och ska käka min middag nu.. Sedan ska jag duscha och sova, jobbar imorgon, ledig söndag!!!


Nu börjar pappa bli lite halvdragen.....SItter och informerar mig om massa gammal musik som jag inte har en aning om och skryter om att spootiefight (fel stavning säkert.....) är så jävla kung att ha... helt klart värt 99 kr i månaden... Jaha det var nu jag skulle börja anteckna,

Kommentarer
Postat av: Emm

Det vart verkligen sjukt nice babyhoe :) ses imorn

2009-02-28 @ 01:23:36
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0