haah roligaste på länge

Haha nu ska jag berätta något roligt som hände för en timme eller två när jag satt på busshållplatsen i birsta och vänta på bussen. Det hela började med att jag o hanna var klar med stängningen klockan kvar över åtta och bussen går inte förrens kvart i nio. Så jag beslöt mig för att gå till willys och köpa lite pistagenötter. Efter att jag har köpt det går jag tillbaka till busshållplatsen. Sätter  mig ner och käkar dom lite, telen ringer... Ska försöka öppna en nöt med ena handen bara eftersom andra håller jag i mobilen med................OBS det sitter en kille bredvid mig åt höger.... Jaaa, vad händer??? Nöten bara sprätter iväg över hela hans ansikte och kropp..... HAHAHAH dåligt skämmigt.... Aldrig fan varit med om något pinsammare.. fan han måste ju ha trott att man var största idioten.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahah. Charmigt! :D

2009-02-26 @ 23:10:47
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0