Hms

Klippte mig nyss, håret är kortare än aldrig förr. Men det behövdes om det skulle palla å ha i löshåret en gång till. Klippte lugg också, har aldrig riktigt vänt mig och ha de så ska se hur länge det håller nu. Men nu är mitt hår frisk och kan växa ut igen, var väl ett hår sedan jag klippte mig. Inte bra. Tur att johanna o link följde med..Men lite pinsamt, för tårarna var nära eftersom håre blev så kort men de blir till att ha det uppsatt till hårförlägningen.

Pojken.............Nu har det börjat. Jag börjar på mÅndag.. Nu ska jag fan klara mer en två veckor. Fan annars märker man ju inget. Ska jobba på onsdag efter halk...En tjänst till Emelie...Sedan ska hon sätta i mitt löshår på fredag om inte syster kan!!!! KANON!!!! Måste ha de isatt innan vi går ut på lördag annars blir ja fan hemma. kan inte gå ut som en pojk i ansiktet.katt Nu laddar jag hem filmen Revolutionary Road hoppan den är king..Skådespelarna var ju kung tillsammans, leonardo.....dekap.. och kate w...


Fanann vad leess jag är över håååret....Vill bara grina... Vill fan inte ens gå ut och visa mig. Detta är varför jag aldrig klipper mig.För att man ska måste må psykiskt dåligt.helevetes jävla skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0