Hot on top

Tju. Mässan var as tråkig, igår gick jag ju ner till Matilda o sov där. Somnade ganska sent:S kanske halv 1..... Lite trött imorse men det gick bra, men som vanligt får man vänta på bussen i över tjugo minuter. Åkte in till mässan vid nio, åt mat sen var det hemgång. Eller egentligen gick bussen klockan halv tre men kändes ganska så meningslöst att va kvar så jag o linn gick till bussen, också trodde linn att de va fanns en genväg genom djupsnön!!! Men där hade hon fel.. Visste om den andra vägen men trodde på LINN... att den skulle gå snabbare... men det gjorde den inte. Iallafall just när vi var vid busshållsplatsen så ringde anki och hon kom och hämtade oss, sköönt så jag slapp örnenbackarna. Kom hem, har nyss solat. Jaha,dom hade inte fixat andra solariumet än. Måste köpa en solnyckel, men 200 spänn??? fan va dyrt. Jaja men det måste jag. Skönt och ha en egen o slippa springa fram å tillbaka till Mormor. Nej nu ska jag ta en Sovlur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0