Jag ska.......Hela natten! SOVA

Varit borta ett litet tag, beror på att jag har sovit hos syrran i två dagar. Hon och idioten har skaffat världens finaste hundvalp....Älskar den! En blandras av afriokansk lejon hund och bordercollie, en bordercollie har mamma och håkan. Hundvalpen är så jäkla söööt... Helt kär i henne, det är en tjej btw. Ska bli kul när det blir parning om si så där 10 månader då ska jag ha en av valparna...Måste para den med morre....Annars blir jag less! Skulle bli skit fina valpar. Ska lägga upp bilderna på na imorgon har massa söta. Verkligen ledsna hundögon har na med...Gumman!!!

Har jobbat kvällen idag, jobbar lördag och söndag också. Kom nästan nyss hem, har hunnit äta iaf. helt slut. Nu ska jag slå på filmen Patrik 1 5 kanonen.Sedan ska jag kika om Greys nya avsnitt ha kommit ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0