Jaha man ska måsta ha en irritation hela dagen...

Gårdagen blev kort. Kom hem åt mat, gick över till mormor och umgicks med syster och Mamhut, åt Brownies .. First time.... Lovar de:S :S:S  Säg förfan inge annat matilda..... Gick hem, såg greys somnade runt halv 12. Skönnt.. Så jag var totalt utvilad idag, åkte på jobbet med pappa. Dagen gick jädras segt... Såg lite på Alice från Idol. Skit snygg byxdress hade na. Want one! Kom nyss hem, stressar som vanligt, har nyss duscha kanske varit hemma i 20 min. Fan stressar jämt, snart komma detta sluta illa... Känner att kroppen håller på att dö ut snart av stress.. Ska käka och sedan tänkte jag lägga mig ner och köra lite faser.. Haru tappat lusten matilda???? de blir kämpa denna vecka med va??? Nej nu ska jag äta.

JJAA just ja... Fick ett skit bra ansiktstvål när jag fyllde år för över 200 spänn av mamma, ja också komme rjag hem ... vafan har inte idiot simon gjort då???? JOO han har lekt med den i duschen och öppnat korken och fyllt den med vatten.. Fan det var över halva kvar. Så nu ska han fan få pynta. KÄNNER MIG JÄVLIGT LESS: Fan inte första gången har gör så med mina saker. IDIOT: Ska man inte kunna ha saker i badrummet utan att han ska leka med dom i duschen fan idioten är ju förfan snart 17.... .. .

Kommentarer
Postat av: matilda

pepp....... få sitta när vi ha tid i veckan!!!

2009-02-15 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0