Känner en jävla irri över dig människa.. Sk.......v....al...

Kom nyss hem. Körlektion gick bra även om jag var rätt så död imorse. Haha. Skolan sög totalt. Saknar gamm klassen i nian!!! Haha, Lite roligare iaf.. Men tur att man går med sanky o link.. som fördriver bästa handelslektionerna ;) haha. Gick till mammas jobb men kom på efter en stund att ica lockade så gick dit o sedan till mammis. Nu ska jag plugga...har prov imorgon, vill helst av allt bara lägga mig och sova bort dagen och se massa bra tv-program men det går inte:'( Funderar starkt på att skriva o plugga.


Märkte att orken för pluggen la jag ner totalt. Antigen blir jag hemma imorgon eller så får ja gå på skolan och få IG! Perfekt.

Nu har jag kommit under funn med vad som ska prioteras först nu i mitt liv.......

* Körkortet
*Skolan
*Jobba



Sedan när körkortet är fixat och klart då kommer så klart träningen läggas in på listan. Men känns som om det blir för mycket att göra om  träning också skulle varit med.. Känns som att jag hellre priotera att jobba först då istället. Egentligen ligger allt på samma rad... Men la upp det lite snyggt....Men mest av allt äre väl körkort och jobba ;D SKOLAN hatar jag och är otroligt less på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0