Onsdag

Sorry brudar för att jag dissar er på friluftsdag då vi skulle spela curling å allt......MEN!!! Det beror på en sak.........Jaja, inte nog med det, skkaaa jobba ikväll från fem till åtta också.. Vem stänger jag med då kan man ju undra. Nej nu ska jag se The City............Drama,,!


Justja, såg den där jävla dokumentären på femman troja de var. Om gravida mammor som födde sina barn hemma utan sjukhushjälp... Fan är dom inte riktigt friska????????? Om det finns hjälp att få varför ska man utsätta både barnet och en själv sådär under förlossning utan hjälp, fan tänk om de blir något fel???? Fan någon av dem kan ju döö...Hur jävla dum är man i huvudet, också fick man se när dom födde barnet, höll fan på å spy, hur fan ska jag kunna föda??? FInns inte på kartan efter jag såg detta igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0