Varje måndag=HEMMA....Inte bra

Har varit hemma två måndagar i rad... Plus att det är enda dagen i veckan vi har svenska också, ligger nog ganska efter där. Äääh.. Kände att jag som har jobbat hela helgen behövde va hemma. Ska det vara så att jag har missat mycke får jag fråga stankan o be om att få hemmajobb. Nu ska jag läsa lite och sedan måste jag ner till banken i detta tråkiga väder............Inte roligt. Ha en bra måndag. Dessutom sååååå försvinner min sovmorgon  till ett imorgon för att vi ska på någon jäkla mässa i nordichallen......SSSSUck. Fan ska ta ut löshåret snart också, gruvar mig bara för att jag har haft de så länge.. Kanske får något utbrott och tar ut det nu? Vem vet... Eller blir det ihelgen, för jag ska beställa nytt också så det blir tjockaaareee.. Också ska emkan klippa mig så jag får någon frisyr för en gångskull.

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad dricker du för att släcka törsten??

Är du typen som gillar mjölk, eller vill du hellre ha läsk??

Jag vill gärna veta vad du helst dricker när du är törstig!

2009-02-16 @ 12:25:23
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0