4 kula och kula ångestdagar över

söppee sen i onsdags... Lidin o ja var sugen på en öl idag men jobbet inväntas imorgon.......Att man alltid ska vara värst.. har fan inte gjort något värre än vad som hända tro de var torsdag eller fredag.... Tur att mina vänner stöttar mig i den största ångesten ever.... Nu är det väl snart lägg dags. Gatufesten har varit rolig men fattar inte varför jag åkte hem varje dag kanske klockan 1:S fan är jag dum i huvve... Hahha... ÄLSKAR BUZZ OCH SPELET MED andra ord... Hela förfesterna har bestått av de... Mamma köpte spelet med andra ord idag kommer bli spel med de i helgen i ljustorpet med julio o nicku... blir nykter nu  ett tag hoppas jag på iaf man har nog gått upp 10 kilo efter all öl o fet mat... NU kommer det komma en sån period att jag inte kommer kunna dricka öl........ Hoppasi nte på de iaf... de e ju så gott


TOMAS LEDIN VA BÄST AV alla iaf... SENSUELLA ISABELLA  var king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0